•  

Κριτικές Πελατών

1. Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2015 16:11 δημοσιεύτηκε από Ανδρέας Κονάνος
Αυτό που μου έκανε πολύ θετική εντύπωση είναι η τεχνική υποστήριξη από τους τεχνικούς που επισκέφτηκαν τον χώρο μου για την επιδιόρθωση του διαδρόμου μου...

Πέρα από την ευγένεια την συνέπεια και την ανάλυση σε όποια απορία είχα σχετικά , μου έκανε εντύπωση ο επαγγελματισμός τους , όπως και η αποτελεσματικότητα τους . Πολλά συγχαρητήρια στον Δημήτρη και τον Στέλιο!

2. Πέμπτη, 28 Μάιος 2015 18:26 δημοσιεύτηκε από Μητσάκου Ρενάτα
Καταπληκτική εξυπηρέτηση του service! Μπράβο.

3. Πέμπτη, 21 Μάιος 2015 10:37 δημοσιεύτηκε από Katerina Manousi
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με την εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό της εταιρείας. Έχω έναν παλιότερο διάδρομο, όχι αγορασμένο από εσάς, τον οποίο, προς τιμήν σας, μου προτείνατε να επιδιορθώσουμε και όχι να τον αντικαταστήσουμε. Απόλυτη ευγένεια των ανθρώπων που ήρθαν στον χώρο μας και συνέπεια στους χρόνους παράδοσης. Μπράβο σας, είστε πολύ αξιόλογη εταιρεία και θα σας συστήνω σε όλους!

4. Παρασκευή, 06 Μάρτιος 2015 17:56 δημοσιεύτηκε από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΑΝΕΛΛΑΚΗΣ
Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο για την απίστευτη βοήθεια. Μένω στην Ρόδο και είμαι ερασιτέχνης δρομέας μεσαίων αποστάσεων ανωμάλου δρόμου εδώ και 19 χρόνια. Αγοράζω ημιεπαγγελματικούς διαδρόμους κι ο τελευταίος που είχα παρουσίαζε δυσλειτουργίες και βλάβες που όλοι εδώ σήκωναν τα χέρια ψηλά με κυριότερο αυτόν από τον οποίο τον αγόρασα. Ταλαιπωρήθηκα 1,5 χρόνο σε διάφορα καταστήματα που το μόνο που μου έλεγαν ήταν να τον αφήσω και να αγοράσω καινούργιο !!! Πλήρωσα περί τα 250€ και ο διάδρομος δεν λειτουργεί σωστά. Γνώρισα τον Γιώργο από μια αγορά αναλόγου προϊόντος και πέρα από αυτό προθυμοποιήθηκε να τον δει και να τον συντηρήσει. Ο διάδρομος έφτασε στα Μαγικά του χέρια με μεταφορική και ως εκ θαύματος (δεν υπάρχει αυτή η λέξη για τον Γιώργο) ο διάδρομος επέστρεψε Α Ψ Ο Γ Ο Σ. Έφτιαξε βλάβη που είχα μάλιστα από τον πρώτο καιρό κιόλας. Μέχρι και ηλεκτρονική βλάβη κονσόλας υγρών κρυστάλλων !!! Ο άνθρωπος δεν υπάρχει απλά. Ένα τεράστιο ευχαριστώ και πάλι. Ο Γιώργος επιβεβαιώνει μια βασική μου αρχή (μιας και είμαι κι εγώ στον χώρο των πωλήσεων) : Ο ευχαριστημένος πελάτης είναι αυτός που θα μας φέρει νέους πελάτες. Ο διαχρονικός πελάτης είναι ο καλός μας πελάτης !!! Συγχαρητήρια παιδιά ! Να συνεχίσετε έτσι !

5. Παρασκευή, 21 Νοέμβριος 2014 16:31 δημοσιεύτηκε από ΔΗΜΗΤΡΑ
Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΗ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΣΟ Κ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ...Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΟΥ Δ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ Δ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΧΡΕΩΘΩ ΑΚΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ..ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΗΤΗΤΑ ΣΑΣ..

6. Παρασκευή, 10 Οκτώβριος 2014 19:04 δημοσιεύτηκε από ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΛΑΤΟΥΔΗΣ
Πρόσφατα βρέθηκα στο κατάστημα Πειραιά για service σχετικά με ένα θέμα που είχα με το Total Gym μου. Άψογη εξυπηρέτηση και ο Γιώργος πολύ καλός επαγγελματίας. Το μαγαζί ενδείκνυται ανεπιφύλακτα!

7. Τετάρτη, 09 Οκτώβριος 2013 13:32 δημοσιεύτηκε από Κωνσταντίνα Ζάρα
Ένα μεγάλο μπράβο για την τέλεια εξυπηρέτηση για ένα ελλειπτικό το οποίο μεν δεν είχα αγοράσει από τα καταστήματα σας αλλά με εξυπηρετήσατε καλύτερα από την επίσημη αντιπροσωπεία και μακράν φθηνότερα... Επαγγελματισμός , συνέπεια , οικονομία Ευχαριστούμε πολύ Μιχάλης - Κωνσταντίνα, Σαρωνίδα

8. Τρίτη, 17 Σεπτέμβριος 2013 17:57 δημοσιεύτηκε από Δεμερτζή Μίνα
Πριν τρία χρόνια η αγορά του διαδρόμου ---πρόβλημα στην πλακέτα –
Τι και αν είναι εκτός εγγύησης τι και αν είμαι Νορβηγία!! Η καθοδήγηση ήταν αναλυτική η αποστολή της πλακέτας ταχίστη και χωρίς χρέωση ούτε του ταχυδρομείου . Τι να πω ευχαριστώ είναι λίγο στο τεχνικό τμήμα και στον κ. Θεοδωρίδη προσωπικά .Μικράν η καλύτερη εξυπηρέτηση από όποιο άλλο κατάστημα αθλητικών !!

9. Κυριακή, 01 Σεπτέμβριος 2013 21:25 δημοσιεύτηκε από Κατερίνα
Καταπληκτική εξυπηρέτηση και service ακόμα και πολλά χρόνια μετά την αγορά του διαδρόμου. Με ενημέρωσαν αναλυτικά για το πιθανό πρόβλημα, τις πιθανές χρεώσεις καθώς και τις εναλλακτικές λύσεις και μετά το λεπτομερή έλεγχο με χρέωσαν πολύ λιγότερο από ότι περίμενα, καθώς δεν φούσκωσαν το πρόβλημα και έκαναν μόνο όσα ήταν απαραίτητα. Πάρα πολύ σωστή και επαγγελματική αντιμετώπιση που σπανίζει στις μέρες μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ.

10. Τετάρτη, 14 Αύγουστος 2013 14:04 δημοσιεύτηκε από Anna Lehner
I bought some years ago a running machine at Christin Sport. After a while we moved back to Germany and we lost a part of the machine. Mr. George was so friendly and was sending us the missing part to Germany. Without any extra costs. I would say this is really a good customer service. Thank you for help and regards from Germany.

11. Πέμπτη, 18 Απρίλιος 2013 23:15 δημοσιεύτηκε από ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Μετά από αρκετό ψάξιμο και ταλαιπωρία τυχαία βρήκα το μαγαζί, εξυπηρετήθηκα άψογα, τίμια και βέβαια έλυσα το πρόβλημα που είχα με μια πλακέτα διαδρόμου ειλικρίνεια και η τιμιότητα είναι βασικά στοιχεία για ένα μαγαζί και το συγκεκριμένο τα έχει.

12. Τετάρτη, 23 Ιανουάριος 2013 16:34 δημοσιεύτηκε από Στάθης
Είχα αγοράσει ένα ελλειπτικό από το κατάστημα christinsport στη Λεωφ. Βουλιαγμένης τον Αύγουστο του 2012...Δυστυχώς (και χωρίς να ρίχνω καμία ευθύνη στο κατάστημα) μετά από δύο μήνες περίπου βαριάς χρήσης το συγκεκριμένο μηχάνημα παρουσίασε βλάβη με αποτέλεσμα να κάνει πολύ θόρυβο κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του. Επικοινώνησα με το κατάστημα και συγκεκριμένα με τον κύριο Γ. και μου είπε να μιλήσω με την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για επιδιορθώσεις τέτοιου είδους...Και κάπου εδώ ξεκινάει το βάσανο..Η συγκεκριμένη εταιρεία φέρθηκε απαράδεκτα (ενάμιση μήνα καθυστέρηση και μετά από πολλές τηλεφωνικές "ενοχλήσεις" εκ μέρους μου). Όπως και να 'χει μετά από αυτό το διάστημα "θυμήθηκαν" ότι δεν μπορεί να σταλεί το ανταλλακτικό που χρειαζόταν απ' το εξωτερικό έτσι ώστε να φτιαχτεί το προς επισκευή ελλειπτικό και ότι στα πλαίσια της εγγύησης θα το αντικαθιστούσαν με ένα καινούριο (ξαναλέω και τονίζω για να μην παρεξηγηθώ ότι το christinsport δεν έχει ΚΑΜΙΑ ευθύνη μέχρι εδώ και πως ότι παράπονα έχω είναι καθαρά με την εταιρεία που είχε αναλάβει την επιδιόρθωση και με την μεταφορική με την οποία συνεργαζόταν η συγκεκριμένη εταιρεία). Το καινούριο λοιπόν, αφού καθυστέρησαν 15 μέρες την παράδοση, το έφεραν γρατζουνισμένο και το παράτησαν συναρμολογημένο στην είσοδο της πολυκατοικίας που μένω χωρίς να τηρήσουν ούτε αυτό που είχαν πει -ότι θα πάρουν το παλιό ελλειπτικό- ούτε να ανεβάσουν το καινούριο στον όροφό μου...Και μάλιστα με απείλησαν στην ουσία ότι αν δεν το δεχτώ έτσι θα σταλεί πίσω στην εταιρεία και δε θα ασχοληθούν ξανά (με δυο λόγια ούτε service, ούτε αντικατάσταση).Τους είπα -αφού δεν είχα άλλη επιλογή- να το αφήσουν στο ισόγειο. Και κάπου εκεί ξεκινάει η πιο σωστή αντιμετώπιση-συμπεριφορά που έχω ζήσει σαν πελάτης σε οποιαδήποτε συναλλαγή μου..Πήρα τηλέφωνο τον κύριο Γ. και αφού του είπα ακριβώς τι έγινε με αυτή την εταιρεία αλλά και με την μεταφορική, όχι μόνο έστειλε χωρίς ΚΑΜΙΑ οικονομική επιβάρυνση ανθρώπους να πάρουν το παλιό ελλειπτικό απ' το σπίτι μου και να ανεβάσουν το καινούριο (κι όλα αυτά μέσα σε μόλις μισή ώρα απ' την ώρα που μίλησα μαζί του), αλλά ενδιαφέρθηκε και προσωπικά να δει φωτογραφίες από το νέο ελλειπτικό ώστε αν διαπιστώσει κάποια παρατυπία από πλευράς της εταιρείας που είχε αναλάβει την επισκευή και την αντικατάσταση να επικοινωνήσει ο ίδιος μαζί τους για τα περαιτέρω...Πραγματικά φανταστική εξυπηρέτηση..Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που βοήθησαν στην περίπτωση μου και σας εύχομαι ότι καλύτερο γιατί το αξίζετε!

13. Παρασκευή, 24 Ιούνιος 2011 15:11 δημοσιεύτηκε από Κ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις αρχές Ιουνίου 2011 επήρα τηλέφωνο στο κατάστημα της Πειραιώς για να μάθω εάν μπορώ να αντικαταστήσω τον τάπητα του διαδρόμου μου που είχε καταστραφεί. Σημειωτέον ότι ο διάδρομος αυτός είναι 11 ετών και αμφέβαλα εάν θα μπορούσα να τον αντικαταστήσω. Η κυρία που μίλησα στο τηλέφωνο προσπάθησε να με βοηθήσει και όχι να με ξεφορτωθεί όπως έκαναν διάφοροι άλλοι συνάδελφοί της από άλλα καταστήματα που είχα μιλήσει. Τελικά όταν ανέβηκα στην Αθήνα -μένω Κρήτη- είχα μαζί μου τον παλιό τάπητα τον οποίο παρέδωσα στον κύριο που ήταν στο κατάστημα και την μεθεπομένη με πήραν τηλέφωνο ότι ήταν έτοιμος και μπορούσα να τον παραλάβω πράγμα που έκανα. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για την άψογη εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό τους. Συνιστώ το κατάστημα και το προσωπικό ανεπιφύλαχτα.

www.christinsport.gr
Service & Επισκευή Διαδρόμων & Πολυοργάνων στο χώρο σας!